دوستان یزدی بیمارستان مجیبیان و سید شهدا چجورین برا زایمان؟!

۵ پاسخ

موجبیان به به سیدالشهدا عق عق

من مرتاض وسید الشهدا رفتم ولی مرتاض راضی تر بودم

الانم به امید خدا میرم‌سیدالشهدا

من که انتخابم مجیبیان هستش. قبلا اونجا جراحی شدم راضی بودم ازشون

من چند سال پیش زایمان کردم سیدالشهدا خوب بود راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وششم بارداری