منکه بچه آبجیم از نوزادی جلو برنامه کودک بوده الان تو مهمونی پیش هزار نفرم باشه گوشی بهش بدی برنامه نگا کنه مهل هیچکس نمیزاره خیلی خوبه نورام همینجوریه فقد با برنامه اروم ه و حرف میزنه
گوشی که تا بره دانشگاه عمرا بدم دستش...
تی وی زیر دو سال ممنوعه...
از اپارات فیلم سیاه و سفید نوزادی دان کن و از فاصله خیلی دور بزار رو تی وی ببینه و اونم نهایت ده مین
تو خونه براش لباس راحت بپوشون اون بیلر مناسب بیرون و مهمونی😘
ممنوعه عزیزم
پسر من از کوچیکی نگاه میکرد دیر ب حرف افتاد تمرکزش هم کم بود انقد دکتر بردم انقد باهاش کار کردم تا خوب شد
نزار نگاه کن پیش فعال مبشه بچه دراینوه
پسر منم نگاه میکنه
من که گاهی میزارم ببینه تلویزیون دوست داره وقتی براش روشن میکنم ببینه ساکت میشه فقط نگاه میکنه
پسر من نگاه میکنه یعنی تا دوسالیگیش تی وی روشن نکنیم
در اصل تا ۲ سالگی ممنوعه ولی هرکس عقیده ای داره من که نمیزارم تی وی ببینه گوشی هم دستش نمیدم اصلا
بله گوشی و تی وی تا دو سالکی ممنوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.