سلام کیاااا جمعه هفته بعد ۱۴ زایمان میکنن؟؟؟

۶ پاسخ

سلام من روز۱۳نوبت دارم🥴🥴

من یکشنبه میرم نامه بگیرم ولی از اول گفته بود ۱۴ام یهو گف ۱۶ام بیا

من ۱۸ م وقت دارم😕

من 10سز میکنم

من احتمالا شنبه یا یکشنبه میشه

من ولی دلم میخواد زودتر بشه دیگه طاقت ندارم

سوال های مرتبط