۲ پاسخ

من که سرما خوردم سرماخوردگی 500 داد با شربت دیفن و یه سروم زدم چیز دیگه گفت مناسب نیست

مگه نمیگین تو شیردهی هستین متناسب با شرایطتت بده؟

سوال های مرتبط