خیلی عوارض داره من نزدما مامانم میزد از اونجا میدونم کلا سیستم عصبی رو داغون میکنه
من زدم یکی دوهفته اول خیلی عصبی و افسرده بودم به مرور بهتر شدم و اینکه پریودم قطع شده و لکه بینی دارم فقط
اولین پریودم بعد از زایمانم هم خیلی خیلی شدید بود تا جایی که رفتم زیر سرم و با دارو خونریزی رو قطع کرذم ولی بعدش دیکه پریود نشدم
دکتر من که گفت هیییییچ عوارضی نداره جز قطع شدن پریود یا لکه شدن ولی من کاملا عصبی شدن و افسردگی رو به وضوح تجربه کرذم یعنی سگه سگ بودم
البته با چت جی بی تی هم همون موقع مشورت کرذم گفت جز روش های کم ریسک تر و کم عوارضه
یکی از عوارض دیگه رخم داخل رحمه
عوارضش اینه که پوکی استخوان میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.