خانما کسی آمپول ضد بارداری زده عوارضی داشته

۴ پاسخ

خیلی عوارض داره من نزدما مامانم میزد از اونجا میدونم کلا سیستم عصبی رو داغون میکنه

من زدم یکی دوهفته اول خیلی عصبی و افسرده بودم به مرور بهتر شدم و اینکه پریودم قطع شده و لکه بینی دارم فقط
اولین پریودم بعد از زایمانم هم خیلی خیلی شدید بود تا جایی که رفتم زیر سرم و با دارو خونریزی رو قطع کرذم ولی بعدش دیکه پریود نشدم
دکتر من که گفت هیییییچ عوارضی نداره جز قطع شدن پریود یا لکه شدن ولی من کاملا عصبی شدن و افسردگی رو به وضوح تجربه کرذم یعنی سگه سگ بودم
البته با چت جی بی تی هم همون موقع مشورت کرذم گفت جز روش های کم ریسک تر و کم عوارضه

یکی از عوارض دیگه رخم داخل رحمه

عوارضش اینه که پوکی استخوان میاره

سوال های مرتبط