واسه من تا ۴ ماهگی 🫠
پسرمن یکماهش ک شد غلت میزد دگ نزاشتم
همینطوری نو مونده
بعضی اوقات میزارم داخلش تاب بازی میکنه😂
پسر داییم الان ۱ سال و ۴ ماهشه میخوابه قشنگ البته کلا بچه سایلنت و بی تحرکیه
پسر من دوماهش بود اونقدر وول وول خورد که خودش و بندازه بیرون
پسر ۱۴ ماهشه هنوز که توش میخوابه
من سرپسراولم ازبس شبها الکی بیدار میشد وبد خاب بود تا یکسال ونیم میزاشتمش
من ۵ماه گذاشتم
غلت بزنن دیگه نمیشه گذاشت و خطرناکه
من هنوزم گاهی ک بد خواب میشه میزارم طرف صبح ها.استفاده هم میشه بی نهایت هم کاربردیه
تا ۸ استفاده کردم
۱۱ ماهه میخوابن
پسر من از ۶ ماهگی مینشست توش منم جمعش کردم
منم الآنم میزارم
دختر من الانم میخوابه داخلش
دیگ جمعش کن نهاید از ۲ماه تا ۸ماه قابل استفادس
دختر من که تا ۷ ماه موند
بعد غلت زدن دیگه نموند
نشستنی دیگه خطریه
من دوقلوشو دارم هنوزم یکیشو رو اون میخوابونم یکیش رو پام خیلی کاربردیه
تا ۷ ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.