من از نوزادی گزاشتم
من از اول میزارم
من همون اول گذاشتم
من از اول نذاشتم الانم که همش قل میخوره یه جا نمیخوابه چند شب خواستم بالش بذارم عادت کنه دیدم یه جا نمیخوابه ولش کردم زیرش تشک میندازم زیر سرش نرم میشه
از یکسال ب بعد میشه عزیزم
من از نوزادی زیر سر ش گزاشتم تاالان سومین بالش رفته رفته عوضش کردم
من از اول گذاشتم
پسر من از اول نذاشت الآنم بعضی موقع بالشت میزارم زیر سرش تو خواب انگار میدونه زود سرشو میاره پایین
الآنم پیشم بدون بالشت خوابیده 😅
دوسالگی به بعد پسر منکه از پسر غلت میزنه بالشت نمیشه گذاشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.