۶ پاسخ

بنظرم بخیه بزن بعد کرم سیکالفیت اون بگیر بزن ردش نمیمونه

اگر زخمش زیاد باشه باید ببری بخیه بزنن ببر یه جای خوب بعدش هم پماد الفا بزن جاش اصلا نمیمونه من خودم بالای ابروم اندازه یه بند انگشت شکافته شده بود اینقدر وحشتناک بود الان اصلا جاش مشخص نیست

چسب بخیه بتونی بزنی عاااالیع ،،ببین زخمش کمه؟؟؟سرم شستشو بگیر بشورش با گاز استریل،،،بعدخشک کن و چسب بخیه بزن ،دیگه جای بخیه تو صورتش نمیمونه بعدا

خب بشور تمیز چسپ زخم بزن

اگه زخمش زیاد هست ببر بیمارستان بخیه بزنن

زخم شده منظورت هس؟

سوال های مرتبط