اگه الو بخارا داری یدونه از شب تا صبح با یکم اب بذار بمونه بعد له کن با روغن زیتون گلابی بخار پز یا اگر نداشتی فقط الو بخارا بده بهش
من پسرم ۴ روز شکمش کار نکرد اینارو دادم شکمش همون روز کار کرد اگه فندوقت رفلاکس داره بیشتر از یدونه الو نده
من تو شیر پسرم چن قطره روغن زیتون میریزم
اگر گریه نمیکنه و نفخ نداره موردی نداره
چون به داروخونه دسترسی نداری خودت نعناع بخوری داخل شیرت خوبه براش
آب بهش زیاد بده همیشه مخصوصا الان که غذا خور شده
قطرع پروکید پویا عالیع
شیاف گلیسیرین
یکم کره بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.