۳ پاسخ

عزیزم شما آبریزش داشتی درست شد؟؟
من تازه دیروز سرکلاژ شدم حس میکنم بعضی اوقات اونجوری خیس میشه
نگرانم

برای منم همینطوریه

سلام عزیزم من سرکلاژ شدم اره یکم گاهی اوقات لباس زیرم نم دار میشد ولی بدون بو بویی نداشت به دکترم گفتم گفت اگه بو نداره طبیعی هستش

سوال های مرتبط