۲۲ پاسخ

اونی ک خندیده انسان نیست
محض اطلاع☝🏻

بمیرم برای همه بچه هامون🥲چرا میخندین خب انسان نیستین مگه؟

این صحنه واقعا غمگین جنگ پر از این صحنه های غمگینه ولی بنظرم بقیه داستان سرایی تو این تخریب شدید دفتر خاطرات کجا بود

دلقکی که میخندی سرت بیاد ما بیاییم سر مزارت

خیلی حالم بدشد وقتی دیدم حیفشون خدالعنت کنخ وطن فروشرو

اونی ک میخنده مشخصه چه آدمیه ولی شمایی ک نفرین میکنین چرافک میکنین خیلی آدمایه خوبی هستین و دلتون به درداومد؟اگ دلتون به درداومده باشه این اتفاقو برای هیچکسی نمیخاین
همیشه یادتون باشه نفرین دوسرداره زشته عیبه شماهم مادرین چجوری بچه یکی دیگرو نفرین میکنین؟چجوری دهنتون بازمیشه؟شماهم بچه بزرگ کردین دیدین چقد زحمت داره بنظرم نمیتونین ابراز همدردی کنین نیازی هم نیست نفرین کنین اون بیشرفه بچش چه گناهی داره؟ شماچرانفرین میکنین؟متوجه نمیشم
ماشالله همتونم سنتون زیاده و سختی کشیده هستین

اینارو خدا زده ک تو این شرایط میخندن
ولشون کنید بذارین توی توهماتشون سر کنند

نمیدونم کیه میاد زیر این پستا استکیر خنده میذاره🥺 چرا واقعا؟؟؟؟؟ مگه میشه برا همچین چیزی خندید؟؟؟ ☹️

چرا همه بجای ناراحتی فقط فوش میدن😐

خاک بر سر
چرا میخندی 🥲💔

حروم زاده انشاالله سرت بیاد بخندی

خنده برا چیه اخ یه درصد اون موشک بخوره تو سر بچه خودت تو مگه چی هسی والا حیونم بچشو دوست داره ولی شما همون حیونم نیستین خدا زده ایی انشالله هیچ وقت تو زندگیت طعم مادرشدن نچشی چدن لایقش نیستی

خنده میذارن بره رو اعصاب ،انشالله خدا خنده از رو لبشون برداره چشمشون خون بشه

اینارو میبینم دیگه ب زنده بودن امید نیس💔💔

۲۱۷ تا بچه تا حالا شهید شدن💔

امیدوارم خون این همه بی گناهی که ریخته شده نتیجه خوب بده ودهن هرچی وطن ف روش بی بته بی ن اموس بی شرف پاره بشه و به عزای ننشون بشینن خاک بر سرای بی و جدان

خدایا😭😭😭😭

کی خندیده ؟جریان خنده چیه؟

اخخ قلبم😭😭😭

آخ حیف😪😪

ای داد بر من😔تبریزی بودن اینا؟

الهیییییی🥺

سوال های مرتبط