۲ پاسخ

من این همه سال قرآن خوندم بدون وضو فقط جاهای که سجده داره وضو گرفتم چقد گناه کردم نمیدونستم 😬😬

خب حالا چرا وضو نمیگیری یه وضو هستش دیگه سخت ک نیست

سوال های مرتبط