۶ پاسخ

من ۳۶ زایمان کردم با دستور پزشکم
ختم بارداری دادن
دستگاه هم نرفت وزنش هم ۲۲۰۰
البته ب علت عدم وزن گیری ختم زایمان دادن
هم زود دنیا اومد هم وزن کم ولی دستگاه نرفت

سی و پنج هفته فقط از نخودکمتر خون دیدم موقع ادرارکردن رفتم بیمارستان نوارقلب دادم گفتن انقباض داری و معاینه کردن بستری شدم فرداش زاییدم. البته کیسه ابمو خودشون پاره کردن

من ۳۶ هفته زایمان کردم

جاری من ۳۵ هفته این اتفاق برایش افتاده بود

دوست من ۳۵ زایمان کرد بچه یه هفته رفت دستگاه چون وزنش کم بود
یه دوست دیگم ۳۶ زایمان کرد نرف دستگاه چون وزنش ۳ کیلو بود

من ۳۶هفته کیسه ابم پاره شد زایمان کردم

سوال های مرتبط