شام نی نی هاتون چیه؟؟ایده بدین لطفااا

۱۱ پاسخ

سوپ گذاشتم یگ

ماکارونی

کته ماست

سیب زمینی و تخم مرغ ابپز

سوپ بلدرچین با دال عدس و هویج و سیب زمینی

من سوپ بلدرچین گذاشتم

هوبج پلو با سینه مرغ بود با ماست و خیارنعناع و کنجد

عدسی

طاس کباب با ماهیچه و آب قلم

هرچی خودمون میخوریم اونم میخوره با دل جوون حالشم می‌بره مگه از نه ده ماهگی نباید غذای سفره بخورن😅

هیچی نمیخوره که😔

سوال های مرتبط

مامان کیان 👨‍👩‍👧 مامان کیان 👨‍👩‍👧 ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی