۵ پاسخ

من تار دوست دارم
مجازی نمیشه یادگرفت؟😁

منم دوست دارم صبح‌ها برم پارک وراحت قدم بزنم وورزش کنم وآهنگ گوش بدم خیلی دلم تنگ شده.

نه چرا بد باشه ولی خیلی باید علاقه داشته باشی چون ساز خیلی سختیه

منم پیانو دوست دارم ولی فعلا نمیتونم بخرم

چرا بد باشه😅منم هنگ درام دوست دارم برم🦦

سوال های مرتبط

مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 ۴ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی