۳ پاسخ

سخت نگیر عزیزم از هشت ماهگی ب بعد بچها باید ب غذای سفره بیوفتن..برنج کته بزار برا خودت همونو له کن بده بخوره..سیب زمینی خلالی بزرگ کن بده بهش پنکیک ب عنوان عصرونه یا صبحونه بده کلا هرچی حساس بازی دراریم رو غذا دادن بچه بد غذا میشه و خوش خوراک درنمیاد
من سر پسر اولم حساس بودم پدرم دراومد و بد غذا ترین شد چون تا یک‌سالگی با سوپ و غیر براش گذروندم
اما سر دومی از هفت ماهگی هرچی خودمون خوردیم گذاشتم دهنش ماشاالله هم خوش خوراک دراومد و هم قشنگ میجووه میخوره حتی کبابببب😅✌️

فقط باید بدون روغن باشه

من یه کوچولو با کره تفت میدم در حد زیر یک دقیقه فقط برای اینکه طفم و عطرش خوب بشه ، آخه دختر من اصلا دندون نداره اگه روش سفت بشه که نمیتونه بخوره خطر خفگی داره

سوال های مرتبط