سخت نگیر عزیزم از هشت ماهگی ب بعد بچها باید ب غذای سفره بیوفتن..برنج کته بزار برا خودت همونو له کن بده بخوره..سیب زمینی خلالی بزرگ کن بده بهش پنکیک ب عنوان عصرونه یا صبحونه بده کلا هرچی حساس بازی دراریم رو غذا دادن بچه بد غذا میشه و خوش خوراک درنمیاد
من سر پسر اولم حساس بودم پدرم دراومد و بد غذا ترین شد چون تا یکسالگی با سوپ و غیر براش گذروندم
اما سر دومی از هفت ماهگی هرچی خودمون خوردیم گذاشتم دهنش ماشاالله هم خوش خوراک دراومد و هم قشنگ میجووه میخوره حتی کبابببب😅✌️
فقط باید بدون روغن باشه
من یه کوچولو با کره تفت میدم در حد زیر یک دقیقه فقط برای اینکه طفم و عطرش خوب بشه ، آخه دختر من اصلا دندون نداره اگه روش سفت بشه که نمیتونه بخوره خطر خفگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.