منکه الانممیدم خودش دوس داره هی میگه هوووم هوووم دلم نمیاد ندم ولی سعی میکنم گوشت و سیب زمینی و اینا بیشتر بهش بدم نه خورشت ادویه دارو اینا
انگار همه غذای سفره میدن فقط من دارم هر وعده براش غذا میپزم☺️
از الان
وقتی دکتری که درسشو خونده میگه از یک سالگی غذای سفره بده حتما یه چیزی میدونه
برای گوارش و کلیه هاش بده گناه داره
امشب دوتا لوبیا از قرمه سبزی دادم پسرم😂
دکتر میگفت غذای سفره ادویه داره ک برای معده بچه خوب نیست پس نباید بدی تا بزرگ تر شدن مشکلات گوارشی نداشتع باشن
منم دو هفته ای میشه میدم ولی اوتچیزایی ک تست کردم رو میدم
من ک هر چی خودمون خوردیم از گوشت برنج مثلا سیب زمینیش تو دستم له میکنم میدم بخوره اولش خیلی حساس بودم اما الان همه چیز میخوره قشنگ ولش کنی منم میخوره بچه 😂😂😂😂
من هرچی میخورم بهش میدم دیگه جدا برا خودش هیچی درست نمیکنم😁
من غذای سفره میدم کلا غذای سفره رو بیشتر دوس داره🦦
منم بعضی وقتا میدم ولی شکر نمیدم
منم میدم 🫢😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.