۱۲ پاسخ

منکه الانم‌میدم خودش دوس داره هی میگه هوووم هوووم دلم نمیاد ندم ولی سعی میکنم گوشت و سیب زمینی و اینا بیشتر بهش بدم نه خورشت ادویه دارو اینا

انگار همه غذای سفره میدن فقط من دارم هر وعده براش غذا میپزم☺️

از الان

وقتی دکتری که درسشو خونده میگه از یک سالگی غذای سفره بده حتما یه چیزی میدونه
برای گوارش و کلیه هاش بده گناه داره

امشب دوتا لوبیا از قرمه سبزی دادم پسرم😂

دکتر می‌گفت غذای سفره ادویه داره ک برای معده بچه خوب نیست پس نباید بدی تا بزرگ تر شدن مشکلات گوارشی نداشتع باشن

منم دو هفته ای میشه میدم ولی اوتچیزایی ک تست کردم رو میدم

من ک هر چی خودمون خوردیم از گوشت برنج مثلا سیب زمینیش تو دستم له میکنم میدم بخوره اولش خیلی حساس بودم اما الان همه چیز میخوره قشنگ ولش کنی منم میخوره بچه 😂😂😂😂

من هرچی میخورم بهش میدم دیگه جدا برا خودش هیچی درست نمیکنم😁

من غذای سفره میدم کلا غذای سفره رو بیشتر دوس داره🦦

منم بعضی وقتا میدم ولی شکر نمیدم

منم میدم 🫢😑

سوال های مرتبط

مامان قلبه‌ ایمین مامان قلبه‌ ایمین ۱ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی