سرگیجه تو هفته من طبیعیه؟

۲ پاسخ

سرگیجه واسه فشار پایینه.
خیار بی نمک خوردی؟! اگه سرگیجت زیاد بود یدونه دکتر عمومی برو فشارت افتاده باشه سرم نمکی میزنه

اره طبیعه

سوال های مرتبط

مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان shin مامان shin هفته بیست‌وششم بارداری