سرگیجه تو هفته ۱۸ طبیعیه ؟؟ کسی داره

فرزند پروری فرزند پروری

۵ پاسخ

من از همون اول داشتم تا الان

منم سرگیجه رو دارم فقط وقتایی ک از جام بلند میشم بیشتره.. کلا از وقتی باردار شدم فشارم رو ۱۰ تغییر نمیکنه

فشارتو چک کن
من سردرد داشتم ولی سرگیجه نه

اره عزیزم سردرد و سرگیجه عادیه یه چیز شیرین بخور فشارت اوکی شه

شاید فشارت افتاده

سوال های مرتبط