۸ پاسخ

هم حال منی روانی شدم میزیزع میشنکه خراب کاری

عزیزم باباش رو کم میبینه؟ اینا همش از تنهایی و بی حوصلگی میاد
بچه اگه مشغول باشه و بازی کنه اینجوری نمیشه

هییییی همه بچه ها تو این سن همینن

منم 😭

پسر من دو بار اینجوری شد.. بار اول ۴ماه بار دوم ۳ماه طول کشید..

منم هر روز از دستش گریه میکنم😭😭😭😭

من یکی ک دیگ روانی شدم منتطرم دخترم بخابه یه دل سیر گریه کنم

عزیزم میفهمم چی میگی ، دوره داره ، باید صبوری کنیم تا دورش بگذره

سوال های مرتبط