هم حال منی روانی شدم میزیزع میشنکه خراب کاری
عزیزم باباش رو کم میبینه؟ اینا همش از تنهایی و بی حوصلگی میاد
بچه اگه مشغول باشه و بازی کنه اینجوری نمیشه
هییییی همه بچه ها تو این سن همینن
منم 😭
پسر من دو بار اینجوری شد.. بار اول ۴ماه بار دوم ۳ماه طول کشید..
منم هر روز از دستش گریه میکنم😭😭😭😭
من یکی ک دیگ روانی شدم منتطرم دخترم بخابه یه دل سیر گریه کنم
عزیزم میفهمم چی میگی ، دوره داره ، باید صبوری کنیم تا دورش بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.