۴ پاسخ

دکتر کیدز هم خوبه

لیکوزینک و پدیابست خوبه

دختر من شربت میم اورنج میخوره عالیه خیلی اشتهاشو زیاد میکنه دکتر معرفی کرد البته همه ویتامین و آهن داره

زینک خوبه بعد صبحانه بخوره تا ناهار گرسنش میشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز وکارن مامان دنیز وکارن ۶ سالگی