مامانا.. تب دندون چه جوریه؟؟

۳ پاسخ

دختر منم دو روزه بدون علائم تب میکنه از دیروز غروب دیگه هر ۴ ساعت دارم بهش استامینوفن میدم بازم نزدیک ۴ ساعت میشه یهو تبش میره بالا متخصص ام که فعلا نیست دکتر عمومی ام هم بردم هم بهش آنتی بیوتیک داد هم پدی کلد حالا نمیدونم بهش بدم یا نه

عزیزم تب دندون تا ۳۸ بیشتر نمیره اگه بالاتره یا ویروسه یا عفونت

پسر من دیشب یهویی بدون علائم تب کرده تا الان لثه هاش خیییلی سفید شده و درد میکنه خودم میگم دندونشه اگه تا فردا قطع نشه میبرم دکتر چک کنه عفونت نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی
مامان هونام من مامان هونام من ۱ سالگی