دختر منم دو روزه بدون علائم تب میکنه از دیروز غروب دیگه هر ۴ ساعت دارم بهش استامینوفن میدم بازم نزدیک ۴ ساعت میشه یهو تبش میره بالا متخصص ام که فعلا نیست دکتر عمومی ام هم بردم هم بهش آنتی بیوتیک داد هم پدی کلد حالا نمیدونم بهش بدم یا نه
عزیزم تب دندون تا ۳۸ بیشتر نمیره اگه بالاتره یا ویروسه یا عفونت
پسر من دیشب یهویی بدون علائم تب کرده تا الان لثه هاش خیییلی سفید شده و درد میکنه خودم میگم دندونشه اگه تا فردا قطع نشه میبرم دکتر چک کنه عفونت نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.