میگن زمینی اومدن راسته ؟
شیرخشک رفلاکس

۸ پاسخ

نه هنوز ولی احتمالش هست

جزیرس خارک

نون ایران از خارک درمیاد تمام لولهای نفت اونجاست فک کن اونجارو بگیره روغنی ک میگیریم ۴۵۰ تومن میشه ۳ تومن! خارک نباشه ایرانی نیست دیگ

آماده اعزامن ولی هنوز نیومدن

هنوز که فک نمیکنم اومده باشن ولی اعزام شدن که بیان

اره قراره بیان خدارحم کنه

نه بابا الکیه به خودت استرس نده گل. بعد هم زمینی بیان چه گوهی میخوان بخورن

کی گفته

سوال های مرتبط