سیمیلاک توتال کامفورت میدادم تا قبل یک سالگی. خوشمزه بود ولی از بعد از یک سالگی نان میدم
سیمیلاک هم طمعش هم بوش خیلی بهتر از شیرخشک های دیگه هس من سهچهارماهگی دخترم میدم همه دکترها هم تایید میکنن که بهترین شیر خشک ایرانیه
من از دو ماهگی سیمیلاک میدم ، بوش که خیلی خوبه بنظرم طعمش هم خوبه
سیمیلاک ایرانی و گفتم
خوبه بیسکویتی هست تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.