۵ پاسخ

سیمیلاک توتال کامفورت میدادم تا قبل یک سالگی. خوشمزه بود ولی از بعد از یک سالگی نان میدم

سیمیلاک هم طمعش هم بوش خیلی بهتر از شیرخشک های دیگه هس من سه‌چهارماهگی دخترم میدم همه دکترها هم تایید میکنن که بهترین شیر خشک ایرانیه

من از دو ماهگی سیمیلاک میدم ، بوش که خیلی خوبه بنظرم طعمش هم خوبه

سیمیلاک ایرانی و گفتم

خوبه بیسکویتی هست تقریبا

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای من مامان دوقلوهای من ۱ سالگی
مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان 👩‍👦‍👦s:s مامان 👩‍👦‍👦s:s ۱ سالگی