۹ پاسخ

عزیزم عکس این شربت و میفرستی برا دخترم میخوابگیرم لیکو زینک و میگم

من دادم نه تاثیرنداش

من با تجویز دکترش میدم ولی احساس میکنم دخترم یبوست میگیره باهاش

ضرر نداره منم دلم میخواد بدم ولی کیترسم

من یه دوره دادم ولی دریغ از ۱۰۰ گرم وزن دهی🤦‍♀️

قطره ویتامینه یا شربت اشتهاعه؟

من میدم بله خوبه

من میدم، آره حس میکنم اشتهاش بهتر شده

من میدم ،بله

سوال های مرتبط

مامان مانیار و ملورین مامان مانیار و ملورین ۲ سالگی