۶ پاسخ

من از ۱۱ یا ۱۲ ماهگی پسرم
خشک شد سینه چپ
اذیت نه ولی کلا از اول با دادن شیر خودم مشکل داشتم تا الان

ی وقتای خییلی سینم میسوخت اگه با دوتا بود بهتره اون یکی استراحت میکرد

منم از اول سینه راست شیر ندادم هم خیلی کوچیک بود هم اونطرف نمیتونستم بلدنبودم..تا الان با چپ میخورد
الانم پنج روزه ک قطع کردم

من از اول سینه راستم رو نخورد

من تجربشو ندارم عزیزم

من یکساله که شد سینه چپ رو ندادم دیگه
چون هم خودش رغبتی نداشت هم من راحت نبودم ۸ ماهه فقط سینه راست رو میخوره الان شب رو هم قطع کردم منتظرم خودش روز رو هم قطع کنه
دیروز فقط یبار خواست اما امروز دوسه بار خورده

من درکنارش شیرخشک هم میدادم ازهمون اول

سوال های مرتبط