الان ک تو این موقعیت اصلا صلاح بچه آوردن نیس
چه دل خجسته ای داری تو این اوضاع جنگ😐
اول نزدیکی بعد دعا 😂😂😂
چون غیر ای وی اف و تعیین جنسیت هیچ راه صد درصدی نداره
بستگی ب اسپرم شوهرت داره اصن ربط ب زن نداره جنسیت
دختر خیلی راحته با فاصله از پریودی هر موقع اقدام کنی دختره
مرسی ک جواب میدین ❤️
اینستا اگه درست شد پیجپریسا سادات مطهری بزن ماما گرگانه رژیم میده عالیع
روز ۱۳پریودت نزدیکی کنید و تخم رازیانه زیاد بخور
بابا شاید شرایطش داره اصلا شاید گذاشته بعد از این وضعیت اقدام کنه چیکار دارید اخه😂
فقط تا می تونی به آقای همسر سردی جات بده بخوره
الان فعلا ول کن تا بعد بهت میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.