۱۱ پاسخ

الان ک تو این موقعیت اصلا صلاح بچه آوردن نیس

چه دل خجسته ای داری تو این اوضاع جنگ😐

اول نزدیکی بعد دعا 😂😂😂
چون غیر ای وی اف و تعیین جنسیت هیچ راه صد درصدی نداره

بستگی ب اسپرم شوهرت داره اصن ربط ب زن نداره جنسیت

دختر خیلی راحته با فاصله از پریودی هر موقع اقدام کنی دختره

مرسی ک جواب میدین ❤️

اینستا اگه درست شد پیج‌پریسا سادات مطهری بزن ماما گرگانه رژیم میده عالیع

روز ۱۳پریودت نزدیکی کنید و تخم رازیانه زیاد بخور

بابا شاید شرایطش داره اصلا شاید گذاشته بعد از این وضعیت اقدام کنه چیکار دارید اخه😂

فقط تا می تونی به آقای همسر سردی جات بده بخوره

الان فعلا ول کن تا بعد بهت میگم

سوال های مرتبط