۷ پاسخ

دختر من از اول داشت منو پاره کرد الانم بدتر شده من تا دسشویی نمیتونم برم

سلام‌گلم خوبین ببخشید شما قرص فلکونارول خوردین در بارداری مشکلی برای نی نی ک ایجاد نکرد؟

دختر من هرکی رو میبینه میره بغلش ولی همه حواسش ب منه . اگ من و نبینه جیغ میزنه و گرررریه . ولی اگ منو ببینه حتی نمیاد بغلم 🤣

اضطراب جدایی مربوط به ۷-۸ ماه به بعد میشه

از تولد تا ۲ سالگی

پسر من داره ۶ ماهه میشه ولی هنوز هیچ اضطرابی نداره بغل همه میره فقط تو تنها تفاوتی که تو بغل بقبه داره اینه که خیلی ساکت میشه و لبخند نمیزنه زیاد. همین. منم فک‌کنم من براش مهم نیستم🤣

تقریباً 6

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی