۷ پاسخ

مامان النا دخترتون خوب شد؟

والا من دخترم شش ماهگی متوجه شدیم داره،ولی شدید نبود پماد استروژن زدم یکماهه خوب شد

یه بار دیده بودن یکی مامانا نوشته بود با پماد ماساژ بدی و اروم از هم بازش کنی

سه ساله مگه میذاره دست بزنی اونجاش؟به نظرم دست نمیزدی بهتر بود میبردی دکتر زنان میگن باز هم کنی باز میچسبه مگر اینکه مدام وازلین بزنی ولی این دست زدن ها بچه رو تحریک می‌کنه ممکنه بلوغ زودرس بگیره میگن بزرگ که بشه خودش درست میشه دختر منم همین طور بود به بار باز کردم باز چسبید دیگه بیخیال شدم

باز ببر دکتر
دکترش هم عوض کن

دکتر چی بردی؟؟ ببرش فوق‌تخصص زنان

ندیدم تاحالا یعنی چی لابیا بهم بستن مگه مثل ما نیستن؟ ببخشید نمیفهمم بخاطر همین پرسیدم

سوال های مرتبط