خیلیا میگن طبیعیه انشاالله ک واسه شماهم طبیعی باشه من اینجوری بودم بعد دیشب دیگ زد ب دل و زیر دلم همون دیشب اومد اومدم بیمارستان دهانه رحمم نرم شده و انقباض هم داشتم بستری شدم آمپول بتا و سولفات زدن واسم
آره طبیعی از وزن بچه روی واژن فشار میاد
اره طبیعیه منم شدیدددد داشتم گریه میکردم از دردش ، حتی رفتم دکتر گفتم معاینه کن حتما دهانه رحمم باز شده، معاینه کرد بسته بود
بچه وزن گرفته فشار میاره توی واژن نگران نباش عزیزم
استخونش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.