من نمیدونم از کی دلت گزفته ولی ان شاالله اون روز زود برسه برات نه اینکه 20 سال بعد وقتی بهترین روزای عمرتو تو ناراحتی گذروندی تازه کارما بهش بزنه من همش از کسی ناراحت بشم که واقعا نادره تا حالا 1 بار شده دعام این بوده خدایا بهش سلامتی بده پول زیاد بده اما عذاب وجدان کاری که با من کرده رو تو دلش بنداز طوری که خواب راحت شب براش آرزو بشه. چون معمولا آدم از نزدیکانش اینجوری زخم میحوره و اگر چیز غیر این دعا کنم تف سربالاست بی پول بشن من درگیرم مریض بشن باز آدم دلش میسوزه ولی عذاب وجدان چیزی هست که خودش با خودش تو ساکت ترین وقت میاد سراغش
دقیقا همینه کارما هست و به وقتش میاد و میزنتش زمین ولی من امیدوارم قبل از مردنم این انفاق بیفته و ببینم و بعد بمیرم
میشه عکستو بزاری ببینم؟ همه گفتن چ نازی منم دلم خاس ببینمت🤭
کاش روز منم برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.