دختر من هر دو میخوره هرچقدم غذا بخوره شیرم میخوره هیچکدوم جایگزین هم نمیشن غذا هم حتما باید بخوره وگرنه از گشنگی گریه میکنه
خیلی هم عالی
خداروشکر کن
خداروشکر کن
ن ماشالا خیلیم عالیه مهم غذاس دیگه
پسره من گشنه بشه فقط شیر میخوره غذا بزور چن لقمه
عالیه ک ایرادی نداره
خیلی عالی
دختر منم خیلی خیلی کم شیر میخوره
نه چه ایرادی داره غذا ک میخوره خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.