۵ پاسخ

من ندادم نمیدم

منم نگرفتم تا حالا

منم ندادم خودم تک تک همه چیو دارم خونه میدم دیگه حالا سویق چ صیقه ای هست اگه بچه بد خوراک هست باز یچیزی ولی اگه خوش خوراک هست به نظرم نیازی نیس

منم ندادم به دوتا پسرامم و از این چیزا نمیدم کلا

من از اول ندادم و اعتقادی هم ندارم

سوال های مرتبط