۴ پاسخ

عزیزم شما چیکار کردین؟ پسر من برفک زده ۶ روزه روزی دوسه بار نیستاتین زدم براش بهتر شده ولی هنور داره کناره های لپش مخصوصا🥲خوب نمیشه

اگ‌شیر خشک میخوره از اونه منم اول فک‌کردم برفکه پستونک میدی هر بار میدی دهنش بشور میره

فولوکونازول 100 کپسوله بخر واکن پودرشو تو یک سی سی اب حل کن بزن میره ک بره برا همیشه

متوجه نشدم نیستاتین چند بار زدین یعنی چی؟ یعنی چند دوره زدین؟

سوال های مرتبط