۱۳ پاسخ

من اگه کیسه نکشم انگار حموم نرفتم😐

من قبلا ماهی یکبار کیسه میکشیدم ولی جدیدا یه لیف پارچه ای از عطاری خریدم بدون سفیدآب اینقدر قشنگ میشه باهاش کیسه کشید، بدنت حال میاد

تصویر

من موندم کسایی که میگن کیسه نمی کشیم بدنشون پوست اندازی نمی کنه بدشون نمیاد،من خودم زیاد اهل کیسه کشیدن نیستم ولی خب وقتی دست می زنم ولایه لایه بیاد زیر دستم خب عقل حکم می کنه کیسه کنی مخصوصا تابستونا😣

من بلد نیستم چطوریه؟🥲😁

من هر هفته یکبار میکشم خیلی سبک میشم نکشیدنی حس میکنم اصلا تمیزنشدم
ن اتفاقا بنظرم خیلی خوبه اسکراب پوسته سلول های مرده پوست رو در میاره

من میکشم ادم سبک میشه اونجوری تمیز نمیشه ادم ک

من هر وقت خیلی حوصله داشته باشم کیسه میکشم

من کیسه نمی‌کشم ولی زیاد میرم حمام دو روزی یکبار

من گاهی میرم کیسه میکشم خوبه ادم سبک میشه

من تا حالا کیسه نکشیدم قدیما مادرم می برد می کشید دیگه خودم می رم‌نه

من اگه کیسه نکشم احساس میکنم کثیفم بدنم عادت کرده

هرازگاهی

سلام عزیزم من با پسرام میرم حمام حتماً باید کیسه بکشم و روشور بزنم تا پوستم تازه بشه

سوال های مرتبط