من 1 سال آمپول زدم لتروزول خوردم نتیجه نگرفتم الان پیش دکتر سالمی نوبت گرفتم امیدوارم بازم امپول نده
منم اولین بار زدم باردار شدم انشاءالله بعد از سه ماه دارو
من زدم منتظرم تاموعدم
من دو دفعه زدم باردار نشدم الان دو ساله اقدامم
من این ماه زدم منتظرم ببینم باردار میشم یا ن
من با اولین تزریق باردار شدم بعداز یکسال اقدام
من دکترم برام تجویز کرد ی بار زدم همون ماه باردار شدم ،انشالله برای شماام زود جواب بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.