۴ پاسخ

صبحانه اصلا نمیخوره اگه یه تکه نون برا صبحانه بخوره دیگه نهار نمیخوره🙁
نهار به خودش باشه دوقاشق پلو خالی ولی من کارتون میزارم براش تا بتونم ده قاشق بهش غذا بدم
میان وعده نمیخوره شاید یه بیسکویت یا یه تکه سیب که اونم با ترس میدم چون ممکنه شام نخوره
شامم بیشتر غذاهای مارو نمی‌پسنده ولی خداروشکر تخم مرغ رو میخوره که یه دونه تخم مرغ بهش میدم

چکاپ دادیم مشکلی نداشت ولی وزنش کمه

من دخترم صبح حدودا ۱۰ تا 15 لقمه صبحانه متوسط میخوره تقریبا لقمه هاش اندازه خودمه
ناهار نصف بشقاب خودمون رو میخوره
شام هم معمولا نصف بشقاب میخوره هر چی باشه یا اگر نونی باشه ۱۰ تا لقمه نونی
بینش میوه و کشمش و گردو و این چیزا هم بهش میدم
به نظر خودم خوب غذا میخوره وزنش هم نرماله

دختر من امروز خیلی بد غذا بود صبح یه تی تاپ خورد ناهار جوجه کباب داشتیم اصلا نخورد جاش بستنی خورد ۳ بعدازظهر بعدش دو تا شیرینی دیگه چیزی بهش ندادم شام بخوره بازم شام نخورد اصلا فقط ده شب دو تا شیرینی خورد یه کم ژله و یه کم هندوانه الان دیدم گشنه هست اجازه دادم یه تی تاپ بخوره اصلا نون یا برنج نخورده خون به دلم کرده امروز

صبحانه كلا نميخوره ساعت ١٠اينا يكم چايي عسل با شايد يكم بيسكويت
ناهار مثلا كارتون بزارم براش در حد ٥تا قاشق پلو خورشت با ماست كه به زور قورت بده
عصر ميوه خيلي كم هندوانه خورد و ١تيكه كيك شكلاتي
شام با كمك هاي فراوان باباش ٥تا قاشق پلو استنبولي
بسيار بد غذا هست

سوال های مرتبط

مامان دلوین😍 مامان دلوین😍 ۴ سالگی
دیگه خسته شدم الاندخترم و دعوا کردم شدید رفت خوابید با گریه😭😭هیچی نمیخوره از غذا ها حالش بهم میخوره چندشش میشه به زور و بازی بهش غذا میدم فقط دو مدل غذا میخوره همش در حال غذا درس کردنم براش تو حسرتم مثل بقیه بچه ها بشینه غذا بخوره الان براش شیر خشک دادم گفتم لااقل یذره شیر خشک وزن بده بهش آخه شیر پاستوریزه میخوره وزنش هیچی فرق نمیکنه اونم نخورد استفراغ کرد هیچی هیچی دوس ندارن همش در حال عوق زدنه به جز دو مدل غذا ...خستم کرده دیگه نگید ببر دکتر که دکتر نمونده نبرده باشم شربت و کاری نمونده که نکرده باشم بی فایده ختی وقتیم که خوب میخوره غذاهای خودش و بازم وزن نمیگیره بزور و هزار مصیبت وزنش و کرده بودم 12و900که از این ویروسها گرفت دوباره شد 12کیلو کی دختر 3سال و نیم دیده 12کیلو باشه دارم دق میکنم از غصه چرا این بچه هیچی نمیخوره چرا آخه حالش بهم میخوره حتی از بوی غذا حالش بهم میخوره عین یه زن حامله رفتار می‌کنه انگار به همه چی ویار داره