منم هی مث حباب میترکه و نبض میزنه😅😅
دقیقادمنم هعی. وول مبخوره چرا😂
ماشالا از الان شیطونه استراحتاتو بکن ک بعدش حسابی کارداری😁😅
تو این هفته ها همینه هفته های بالاتر کمتر میشه جاش کوچیک میشه
برعکس من امروز اصلا تکون نخورد استرس گرفتم
منم همینجوریم اینا بچهای جنگن 😂😂🫠🫠
اونوقت از من اصلا تکون نمیخوره خودمو باید بکشم
شاید خیلی چیزای شیرین میخوری؟ آزمایش قند دادی؟؟همچی اوکی بوده.
چرا من حس نمیکنم 🥲🥲🥲🫠🫠
دقیقا منم 🥹😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.