حس میکنم بچم یکم زیادی تکون میخوره🥲
اصلا خواب نداره🥲🥲

۱۰ پاسخ

منم هی مث حباب میترکه و نبض میزنه😅😅

دقیقادمنم هعی. وول مبخوره چرا😂

ماشالا از الان شیطونه استراحتاتو بکن ک بعدش حسابی کارداری😁😅

تو این هفته ها همینه هفته های بالاتر کمتر میشه جاش کوچیک میشه

برعکس من امروز اصلا تکون نخورد استرس گرفتم

منم همینجوریم اینا بچهای جنگن 😂😂🫠🫠

اونوقت از من اصلا تکون نمیخوره خودمو باید بکشم

شاید خیلی چیزای شیرین میخوری؟ آزمایش قند دادی؟؟همچی اوکی بوده.

چرا من حس نمیکنم 🥲🥲🥲🫠🫠

دقیقا منم 🥹😭

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی