زیاد زیر اب گرم واینسا فضای حمامم سنگین میشه درباز بزار یکم طولانیم نرو
عزیزم اب داغ زیاداستفاده نکن تاحدالامکان هم طولانی حمام نکن ب دکترتم بگوشیاف بده بهت جای جنین وسفت میکنه
برعکس من عاشق حموم شدم ...
حمام زیاد نرو
هر بار در حد پنج دقیقه
با آب داغ حمام نکن آب ولرم فقط
فقط روی صندلی بشین،آب داغ هم روی کمر نریز
زیاد حموماتونو طولانی نکنید با اب ولرم دوش بگیرید داغ نباشه
تو هفته شما بهتره حمام کوتاه تر باشه و حمام رو بخار زیاد نگیره.آب هم زیاد داغ نباشه.اگه دردت زیاد نیست و طولانی نیست و لکه بینی نداری اشکال نداره
من صندلی خریدم میزارم میشینم زیر دوش،نشسته حموم میکنم،توام اینکارو بکن
اره ولی نمیدونم چرا🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.