خودت چی
اینجا مشخص میشه سال ساله پسره یا دختر😃
خودم ک دخملی دارم❤
مادرشوهر اینده ام🥰🥰
شما میخای اسم پسرت رو بزاری دیوید؟ بنظرت ثبت احوال اسم خارجی قبول میکنه بزاری؟منم خیلی دوست دارم اسامی بین المللی بزارم ولی میترسم ثبت احوال قبول نکنه
دوتا ♥️
دختر الان خعلی کم شده توی خوانواده ما فقط 4تا دختر هست نزدیک 13تا پسر هست که قد و نیم قدن اونایی هم که حاملن بازم پسر دارن ولی مال من دخمله 🫀🩷
پسره💖
دختر خانوم🩷😍
فکرکنم امسال سال دختره چون دوروبرم همه دخترباردارن❤️❤️
من که تا این لحظه هر سریع میرم سونو میگن پاهاش جفته معلوم نبست .
❤️.
برا من که یه پرنس کوچولوعه 😍😍😍
♥️.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.