۱۳ پاسخ

خودت چی

اینجا مشخص میشه سال ساله پسره یا دختر😃
خودم ک دخملی دارم❤

مادرشوهر اینده ام🥰🥰

شما میخای اسم پسرت رو بزاری دیوید؟ بنظرت ثبت احوال اسم خارجی قبول میکنه بزاری؟منم خیلی دوست دارم اسامی بین المللی بزارم ولی میترسم ثبت احوال قبول نکنه

دوتا ♥️

دختر الان خعلی کم شده توی خوانواده ما فقط 4تا دختر هست نزدیک 13تا پسر هست که قد و نیم قدن اونایی هم که حاملن بازم پسر دارن ولی مال من دخمله 🫀🩷

پسره💖

دختر خانوم🩷😍

فکرکنم امسال سال دختره چون دوروبرم همه دخترباردارن❤️❤️

من که تا این لحظه هر سریع میرم سونو میگن پاهاش جفته معلوم نبست .

❤️.

برا من که یه پرنس کوچولوعه 😍😍😍

تصویر

♥️.

سوال های مرتبط