۳ پاسخ

نعنا دم کن بده بخوره
پودر کیدی لاکت هم خوبه

آره انگار ویروسه پسر منم از سه شنبه اینجور شده نمیدونم برا دلپیچهش چی بدم ایبوپروفن هم میدم ولی فایده نداره

کیدی لاکت

سوال های مرتبط