بیمارستان امام حسین کی زایمان کرده بچه ها ؟ ؟

۵ پاسخ

منم پسرم اونجا بود راضی بودم این یکی رو هم میرم همونجا

دکتر افتخار زاده رو فقط میشناسم که قبلا هم جاش زایمان داشتم که خوبه از بقیه اطلاعی ندارام
راستی دکتر ترشیزیان هم گفتن خوبه .

من پری روز رفتم اونجا گفتش هزینت تا ۱۶تومن میشه

سوال منم هست.
جواب بدین لطفا

من شنیدم خوبه خودم میخوام برم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷جانان🩷 مامان 🩷جانان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری