منم پسرم اونجا بود راضی بودم این یکی رو هم میرم همونجا
دکتر افتخار زاده رو فقط میشناسم که قبلا هم جاش زایمان داشتم که خوبه از بقیه اطلاعی ندارام
راستی دکتر ترشیزیان هم گفتن خوبه .
من پری روز رفتم اونجا گفتش هزینت تا ۱۶تومن میشه
سوال منم هست.
جواب بدین لطفا
من شنیدم خوبه خودم میخوام برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.