درد نداررری خوش بحالت 😫🥴
من دیگه دارم میمیرم همههه جام درد میکنه
من ۳۷هفته ب طوراتفاقی رفتم بیمارستان ان اس تی بدم چون هفته ای دوبارمیرفتم بعدگفتن ضربان قلبش پایینه تااومدن ان اس تی بگیرن دوباره کیسه ابم پاره شدسزارینم کردن 😂😂ینی عملاخیلی یهویی شد😂
وااای منم
برای کنترل وضعیت رفتم ان اس تی دادم و فشارمو چک کردن همه چی عالی بود
امید داشتم بگه انقباضات زیاده همین الان برو اتاق عمل
خودمو برای این جمله اماده کرده بودم
که نگفت
دختر من به نوزادایی نمیخوره که عجله داشته باشن برای بیرون اومدن😂
تنها نیستی منم مثل توام واقعا خسته شدم درد هم دارم نمیتونم کاراما درست انجام بدم نه هیچی دیگه
من استرس زایمان دارم وخیلی هیجان دیدن بچه رودارم
وای منم
منننن🙋🏼♀️
منم خیلییی خسته شدم کمر درد و استخون واژنم بشدت درد داره نمیتونم راه برم نمیتونم بخوابم حرکت کردن خیلی سختمه...ولی هیچ دردی از زایمان ندارم دلم میخاد هرچی زودتر زایمان کنمممم🥲
باز شما دو هفته دیگه وقت داری من چی بگم ک حتی ماه دردم ندارم🥲
منم ۱۶ روزم مونده دوستدارم زودتر برم هم خسته شدم هم از استرس ج تمام بشم سزارين هستم نمیدونم چند روز زودتر برم
و منی ک هم درد پریودی دارم هم ترشح موکوسی
من فردا باید بیمارستان باشم از خدامه زودتر کارم انجام بشه خیلی اذیتم خیلی خیلی ....
راه برو ،ورزش کن
من از زمانی که پیاده روی رو شروع کردم هم بچه چرخیده هم فشار روی لگنم شروع شده
وگرنه منم هیچ دردی نداشتم
مثل من از خدامه زود زایمان کنم خسته شدم دیگه ازسنگینی
خوش بگذرونین این روزا بچه که اومد همه چیز تعطیل
معاینه تحریکی برو
پله نوردی کن زیاد
مسافت طولانی پیاده روی کن
سجده بمون خیلی
صبر کن تا دوهفته دیگه😂
منکه از درد کلافه شدم بچه بریچ بود ذوق میکردم زودتر دنیا میاد چرخیده شانس من شده سفالیک
منم همینطور دلم میخواد تموم بشه زودتر بیاد خیالم راحت بشه،ولی لگن درد رو دارم یکسره😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.