۷ پاسخ

روزای خیلی سختتری برامون رقم میزنند مگه مهمه مردم چی میکشند

تازه داره میزنه مسکونی😭😭

شده یکی از آرزو هامون
شب و روز نداریم
آرامش از دلهامون رفته😭😭😭

می‌خوان زمینی هم شروع کنن ماهم خوزستانیم احتمالا به خاطر گاز نفت باز به خوزستان حمله کنند😭من با حمله هوایی آنقدر نترسبدم زمینی خیلی سخت تره

عزیزم جنگ زمینی داره شروع میشه

والا نه این طرف کوتاه میاد نه اون طرف فقط ما بدبختا این وسط داریم جونمونو میدیم براشون

😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط