۵ پاسخ

من که دخترم دیگه سه ماهشه هنوز منتظرم

گردنش دیگ لق نیست گریه های بی دلیل بخاطر رفلاکسشه ک اذیت میشه الان تو ۱ ماهگی بچه خیلی دل درد میشه سعی کن ماساژش بدی

من الان بچم بهش ی چی میدم خودش بازی میکنه. یا سمت نور آفتابه حیلی دوس داره میزارم خودش نگا میکنه با خودش حرف میزنه میخنده. یا زیر پاش پلاستیک میزارم آنقدر لگد میکنه صدا میدن دوس داره

سه ماهگی

چهار ماهگی انشاالله 🥲

سوال های مرتبط