۴ پاسخ

پسر منم دنیا اومد ۴۹ بود یک ماهگی ۵۲ دوماهگی ۵۷ دکترا هم دیدن کاملا نرمال و رو نموداره

خوبه دیگه تو یک‌ماه باید ۴ ثانت بالا می‌رفت که رفته

قد نوزادی ربطی به بزرگسالی نداره پسر خواهرم قد تولد ۵۴ بود الان ۳۰ سالشه قدش خیلی کوتاهه دختر من ۴۹ بود الان از همه همکلاسیاش بلند تره.قد به ژنتیک مربوطه اگه خودت و همسرت قد بلندید بچه هم قد بلند میشه

خوبه،دختر من ۵۰ بود، ۳۰ روزگی ۵۲.۵ بود دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط