۷ پاسخ

والا پسر منم تپل نیست
اگه سالمه و نسبت ب وزن تولدش ماهی یه کیلو رو گرفته و قد و وزن رو نموداره غصه نخور

وزن تولدش چند بود؟

دردش ب خوره تو سر اونایی ک میگن لابد یچیزیشه
اه عوضیا
بزن تو دهنشون
اگه تو نمودار رشدش خوبه ب بقیه گوش نده
حتما زیر متخصص اطفال باشه
من هر ماه پسرما میبرم چکاب
خیالم راحته راحته

خوبه ک وزنش

پسر منم کمبود وزن داره، دکتر شیرخشک کمکی نوشت من تقریبا ۸۰ تا ۹۰ درصد در روز بهش شیر خشک میدم باقی شیر خودم، سه مدل شیرم عوض کردم تا به آقا بسازه و‌ اذیت نشه ولی دیشب باز بیقرار بود🥺

عزیزم بد نیست که حرف مردم رو بیخیال مهم سلامتیشه
دخترم تو ۳ ماه ۳ روزش بود ۵و۳۰۰
خب کم کم وزن میگیره چیکارش کنم
مهم اینکه که سالم باشن عزیزم🥰

شیر خشک ای آر بهش بده

سوال های مرتبط