۶ پاسخ

منmY375دارم‌خیلی خوبه قشنگ تخلیه میکنه حتی اون سینه ای که شیر نداره قبلش میزاری رو حالت ماساژ ده دقیقه بعدش میدوشه عالیه چون میشه توی سوتین گذاشت راحت به کارات میرسی اگر میخای قصپ فروش دارم چون بچم طعم شیر خشک بیشتر دوست داره تا شیر خودم

نخر فایده نداره منم خریدم دوبار استفاده کردم فقط برا ماها اول که شیر ابکیه خوبه بعدش هیج نمیدوشه درست

عزیزم اونت خریدم ولی عالی بود
خریدم ۵ تومن

من مارک گلمور دارم قصد فروش هم دارم اگه خواستین
خیلی خوبه من ازش کم استفاده کردم چون شیرم تموم شد دیگه استفاده نشد

شیردوش میخوایی چیکارفکرکردم کوچیک نمیتونه تموم کنه واسی همون میخوایی

من لبتو خریدم ولی فقط دو سه بار استفاده کزدم چون سینه هام بدون شیر شد و نمیدوشید فقط وقتی پره میدوشه

سوال های مرتبط