50×50
😂✌🏻
😂😂هیچکسسسسسسسسسس اونایی ک باعشق ازدواج کردن شاااااید
من از ته دلم راضیم
دشمن مرگ بر شوهر بد🤣
من از وقتی خودمو اصلاح کردم راضی ام🤣
دشمن😂
دشمن 😁😅
خواهر سوالت سخته ی مقدار خخخ
خداروشکر بددددد نیس اگه خودم چشش نکنم الان🤣🤣
من اصلن راضی نیستم
من بعضی وقتا راضی بعضی وقتا ناراضی
ولی درکل دوسش دارم بدون اون نمیتونم زندگی کنم
🤣🤣🤣
خداروشکر راضی ام.هر کسی اخلاق بد هم داره.منم دارم.ولی مهم اینه که کنار اومدیم با خوب و بد هم.
من راضیم ادم مهربون و زحمت کشیه
من راضیم ازش
من راضیم ده درصد نه
حتی %1
جدا از شوخی من هزاربارم برگردم عقب باز با همین آدم ازدواج می کنم نمیگم اخلاق بد نداره نه
اصلا انسان بی عیب نیست
ولی تو چیزایی که اولویت من هستن تو زندگی خوبه
من که دوس دارم گاهی بزنم لهش کنم غر میزنه. ولی خب نه خسیسه نه بددله نه خیانت کار و این چیزا . فقط خیلی غرغروئه
مننن 🥹🥹 صد از صد
یه جاهایی رو مخ هست ولی راضی ام ازش🫣
مییییییی👀
آره کلا راضیم البته اخلاقایی هم داره که بده ولی کیه که کامل باشه
مننننننننننن🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
😡😡😡😡
70درصد راضی😂😂😂
مننننننننن
هیچکی.
💩💩💩💩💩💩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.