#فرزندپروری
# شیرخشک
#پوشک
ما رفتیممممم بای تهران💔

تصویر
۱۰ پاسخ

خوب کاری کردین عزیزم مواظب خودتون باشید دیشب قیامت بود واقعا تا ۶ صبح طرف ما میزدن

خدا پشت و پناهتون🫂

منم اومدم شهرستان روتین دخترم بهم خورده غذا نمیخوره فقط ام گریه میکنه جیغ میزنه و بهونه میگیره اطرافیانم همش میگن چرا اینجوریه در صورتی ک اصلا اینشکلی نبود کلافه شدم بخدا انقد گریه کردم میخام برگردم تهران همسرم ک تهران هست همش نکرانشم

خدا کمکمون کنه واقعا

بسلامت مواظب باشین
ماشاالله به خودش و موهاش♥️

میگم داری عکس میگیری و دخترت کاری به موبایل نداره؟ من ی ثانیه بگیرمش میپره ببرتش توش چرخ بزنه، خیلی اذیتم

عزیزززم
معلومه شب سختی داشتین😓

بسلامتی عزیزدلم انشالله سالم و صحیح برسید

خیلی سخته دل کندن از خونه و زندگی ک برای ساختن و داشتنش کلی خون دل خوردی😔
انشالا ب سلامتی بازم برگردین خونتون💔

بسلامت عزیزم مراقب باشید ❤️

سوال های مرتبط