خوب کاری کردین عزیزم مواظب خودتون باشید دیشب قیامت بود واقعا تا ۶ صبح طرف ما میزدن
خدا پشت و پناهتون🫂
منم اومدم شهرستان روتین دخترم بهم خورده غذا نمیخوره فقط ام گریه میکنه جیغ میزنه و بهونه میگیره اطرافیانم همش میگن چرا اینجوریه در صورتی ک اصلا اینشکلی نبود کلافه شدم بخدا انقد گریه کردم میخام برگردم تهران همسرم ک تهران هست همش نکرانشم
خدا کمکمون کنه واقعا
بسلامت مواظب باشین
ماشاالله به خودش و موهاش♥️
میگم داری عکس میگیری و دخترت کاری به موبایل نداره؟ من ی ثانیه بگیرمش میپره ببرتش توش چرخ بزنه، خیلی اذیتم
عزیزززم
معلومه شب سختی داشتین😓
بسلامتی عزیزدلم انشالله سالم و صحیح برسید
خیلی سخته دل کندن از خونه و زندگی ک برای ساختن و داشتنش کلی خون دل خوردی😔
انشالا ب سلامتی بازم برگردین خونتون💔
بسلامت عزیزم مراقب باشید ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.